Nézd meg, mielőtt odautazol

Fedezzük fel a legjobb helyeket itthon!

Utazz Itthon - 13.rész - Siófok HOTEL AZÚR****

2019. június 16. - watchman

Idén nyáron is visszatértünk a Siófoki Azúr Hotel-be.
Ennek a beszámolója következik.

A történet valahol idén januárban kezdődött, amikor is, az egyik kupon oldalon feltűnt az Azúr Hotel, rögtön lecsaptam rá, de ahogy mindig, kupon vásárlása előtt egyeztettem a szállodával, hogy a kupon feltételei szerint, van -e még szállás. Kiderült, hogy nincsen már, viszont felajánlotta az értékesítő hölgy, hogy amennyiben a szombati érkezés megfelelne, a kupon áron odaadja a szállást. :) És miért ne felelt volna meg? Naná, hogy kértem! (by the way, így 50% volt a csak a parkolás).

Szóval eljött a június, és elindultunk a Balatonra, egy bitang meleg szombat reggel, és mivel ez a Pünkösdi hosszúhétvégére esett, az M7-esen iszonyú dugók voltak. Szerencsétlen Wazze azt se tudta merre tereljen.

Megérkeztünk, gyorsan becsekkoltunk. Aztán elfoglaltuk a szobát.
Kellemes meglepetésként ért, hogy a klíma most kifogástalanul működött, így a 15 hónapos gyerkőccel kellemesen el lehetett lenni a szobában.

A szálloda megközelíthetőségéről már írtam egy korábbi posztban, így ezt most kihagyom. Ha érdekel kattints a linkre és olvasd el ott.

Ha visszatérünk valahová, ösztönösen kialakul az összehasonlítás az emberben, hogy milyen most az előző alkalomhoz képest.
Nem volt ez másként nálam sem, és az alábbiakat tudom mondani.

Ellátás:
A reggeli sajnos gyengébb felhozatal, mint tavaly. Akkor sem voltam oda érte, de idén a tavalyi szintet sem hozta. Gyenge minőségű felvágottak, leginkább inas sonkák, és paprikás szalámik. Rántotta mindig van, az viszont finom, de egy idő után unalmas.
A vacsora viszont jobb, mint tavaly volt. Idén nem voltak tematikus napok, de a választék jobb volt.
Ebédere egyszer ettem egy pizzát, egy ürdítőt és egy kávét, ez 4100 Ft volt. Szerintem ezzel sok mindent elmondtam. Ajánlom a szabadstrandot, ahová ingyenes a belépés, és nagyon finom lángos, pizza és palacsinta van, a fenti ár töredékéért.

Szobák:
• A klíma idén jól működött, ez sokat javít az ember komfort érzetén. Szóval ez jobb, mint tavaly .
• Ellenben se takarítás, se ágynemű csere nem volt az ott töltött majd 1 hét alatt. Ez egy 4 csillagos szállodánál fura.
• A wi-fi nagyon gyenge teljesítményű, megkockáztatom, hogy senki nem tartja karban, szerencsére van saját mobilnet-em, de azért a mai világban ennél igényesebbnek kellene lennie a szállodának. Persze nem netezni megy az ember, de ha a csomag része, akkor működjön rendesen.

Játszóház:
• Az egyik konferenciaterem van berendezve játszóháznak, nagyon klassz, sok játék van benne. A videóban nincs benne, mert sokat kellett volna maszatolni, hogy kitakarjam azokat a szereplőket, akik nem akartak a videón rajta lenni. De sok szülő és csemetéje látogatta, szerintem hasznos. Olykor animátorok is feltűntek, és klassz zenés programokat csináltak a gyerkőcöknek.

A wellnes:
• A kinti medencékből a gyerekmedencék klasszak, fedettek, de a délutáni órákban, amikor a nap már oldalról süt, sajnos nem sokat érnek. Érdemes a picikre figyelni nagyon ezekben az órákban.
• A kinti nagy medence vize viszont nagyon meleg volt.
A 30-33 fokos melegben nem volt az a felfrissítő hatás, a Balaton vize pedig még nem volt kellően meleg, hogy ott mártózzon meg az ember.

• A benti részben csak 1x voltunk, az szerintem jó volt, hozta a tavalyi szintet.

Összességében elégedett voltam, hiszen a kialkudott árért, egy jó szállást, szép strandot kaptam a Balaton fővárosának tartott Siófokon.

Továbbra is szívesen ajánlom a szállodát.

Ha tetszett vagy hasznosnak találtad a beszámolót, kérlek oszd meg a facebook-on, hogy másoknak is segíthessek utazási tippet adni. Ne felejtsd el belájkolni a videót és feliratkozni a YouTube csatornámra, amit itt tehetsz meg.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.