Nézd meg, mielőtt odautazol

Fedezzük fel a legjobb helyeket itthon!

Utazz Itthon - 18.rész - CE PLAZA - Siófok

Nyaralás a koronavírus okozta korlátozások után? Lehetséges?

2020. június 13. - watchman

Kedves Olvasóm!

Egy hosszabb szünet után, ismét jelentkezem, első kézből tudósítva, hogy milyen is egy nyaralás a koronavírus okozta korlátozások után.

A történet ott kezdődik, hogy az idei nyaralásokat még tavaly decemberben vásároltuk, de idő közben beütött a járvány, majd a kijárási korlátozás. Bízva abban, hogy később jobb körülmények lesznek, átkértem a foglalást júniusra, pedig egy kora tavaszi wellness-t terveztünk.

A hely amiről most írni fogok, a CE Plaza hotel Siófok.

A szálloda a 7-es főút és az M7-es autópálya között helyezkedik el, az előbbihez van közelebb. Ha lehajtunk az autópályáról, a pont a 7-es főút előtt kell balra kanyarodni, és meg is találtuk a szállodát. Szóval könnyű és egyszerű megközelíteni.

Ha jó az idő, az ember szívesebben van a Balaton partján, a szálloda a szabad strandtól elég messze van, gyalogosan kb 27 perc a séta, mi autóval mentünk úgy kb 5 perc az út.

Nos akkor milyen is a nyaralás strandolás a korlátozások után?

A szabadstand szó szerint üres volt. 1-2 családon kívül nem láttunk senkit. Ez nagyon furcsa élmény volt, ilyen korábban csak akkor tapasztaltunk, amikor május közepén voltunk a Balatonon. A büfék zárva voltak mindenfelé, a bulis életnek a Petőfi sétányon nyoma sem volt. De van egy pici jó oldala is, a Balaton partján nagyobb halak úszkáltak békésen, tisztaság volt mindenfelé, és persze nem értek össze a pokrócok a strandon, mint régen, nem kellett az árnyékos helyekért "küzdeni".

A szállodában, a recepciós előtt plexifal, a felszolgálókon maszk, gumikesztyű, az asztalok egymás mögött voltak elrendezve. Az emberek többsége elég átlagosan viselkedett, de persze volt olyan is, amikor valaki köhintett egyet, akkor összenéztek az emberek. Szerintem egy darabig ez ilyen lesz, legalább is, amíg oltás vagy gyógyszer nem lesz a vírusra. Ez a rész picit azért lehangoló volt, megmondom őszintén.

A szálloda:

A szobák nem túl nagyok, de nem is nagyon picik, pár nap wellness-re kiválóak, kényelmesek. Ahol mi voltunk, ott a lég-kondi nem volt a helyzet magaslatán, ez nem különösebben zavart, mert nem volt meleg kint.

Az ételek:

Az étkezések ideje el van nyújtva, így nem kell nagy tömegre számítani.  Mindig találtunk szabad asztalt. Az ételek finomak voltak, minden nap találtunk valamit ami számunkra kedvenc volt. Vannak etetőszékek is, így aki kisgyermekkel érkezik, azok is gondtalanul tudnak enni. Minden asztalt és széket fertőtlenítettek használat után.

A wellness:

Arra számítottam, hogy kicsi lesz, és rossz idő esetén nem lesz majd hely. De tévedtem, elég nagy a medence és kellemes a vize is. Van külön pezsgőfürdő, sodrófolyosó és gyermek medence is. A szauna részt nem láttam, pedig biztosan van, de oda nem jutottam most el.

Játszóház:

A videóba nem került bele, de van egy szuper játszóházuk is. Van benne egy hatalmas ugráló vár, csúszda, kismotor, és építő elemekkel lehet a kicsiket elfoglalni. A játszóházzal szemben egy mini bár van, szerintem jó volt a tervezés :)

Összességében nekünk nagyon tetszett a szálloda, mi biztosan visszatérünk még ide.

Ha idáig elolvastad, megérdemelsz pár hasznos tippet:

TIPPEK:

1.) mélygarázs:
Érdemes foglalni, napi 1500 ft, de nem kell szenvedni a parkolással és hazafelé az autó is hűvös lesz. Ezt neten is le tudod foglalni. Ja és érkezés előtt kell a foglalás intézni, hogy tuti legyen szabad helyed.

2.) Szabadstrand:
a fizetős strand helyett ajánlom a szabad-strandot. Ingyenes a parkolás előtte, és szép füves árnyékos a part. Vannak játszótéri elemek, így gyerekkel is jó kikapcsolódás. Kocsival csak 5 perc a szállodától.

3.) a Check-in 15:00 óra, a check-out 11:00. Ezt számold bele az utazásba.

Ha tetszett a beszámoló, oszd meg a Facebook-on. Köszi :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.